ნინა რიჩის შვილთაშვილის, რომანო რიჩის მიერ, საფრანგეთში, პარიზსა და გრასს შორის შექმნილი სუნამოს გმირი, შექსპირის უკვდავი პერსონაჟის, ჯულიეტას, 21-ე საუკუნისეული ვერსიაა. ის თანამედროვეობას მეტაფორული იარაღით – მაცდური სუნამოთი ევლინება.
ფრანგული ბრენდის – Juliette Has a Gun-ის სუნამოები იქმნება მათთვის, ვინც აცნობიერებს, რომ საფირმო სურნელი ბევრად მეტია, ვიდრე – “კარგი არომატი”. ეს არის სურნელოვანი გამოხატულება იმისა, თუ ვინ ხარ შენ?!
![Juliette Has a Gun](https://citymagazine.ge/wp-content/uploads/2023/10/JHG_Not-a-Perfume_CMJN-23.08.16-1024x405.jpg)
რომანო რიჩის მიზანი, სუნამოსთვის მისი პირვანდელი დანიშნულების, სტილისა და ორიგინალურობის ემბლემის სტატუსის დაბრუნებაა. უკვე თხუთმეტი წელია, რაც რომანომ ნიშ პარფიუმერიის ინდუსტრიაში საავტორო ბრენდით – Juliette Has a Gun-ით შეაბიჯა.
![Perfume_JHG_Not a CMJN](https://citymagazine.ge/wp-content/uploads/2023/10/277852147_1268672650207556_8558430867970880327_n-576x1024.jpg)
![JHG_Not a Perfume](https://citymagazine.ge/wp-content/uploads/2023/10/387549415_1032976894683850_812982490765115837_n-768x1024.jpg)
![JHG_Not a Perfume_CMJN](https://citymagazine.ge/wp-content/uploads/2023/10/393403376_1412147899734031_957693840821611895_n-768x1024.jpg)
აღნიშნული ბრენდის ექსკლუზიურ წარმომადგენლად, საქართველოში, Estel Holding-ი მოგვევლინა, რომელიც, პორტფოლიოში ათეულობით ექსკლუზიურ ბრენდს აერთიანებს. ჰოლდინგის ქართული წარმომადგენლობა, 19 ოქტომბერს, თბილისში, მორიგ პომპეზურ წვეულებასა და პრეზენტაციას გამართავს, ექსკლუზიურად, თავისუფალი, ძლიერი და დამოუკიდებელი ადამიანებისთვის, რომლებიც ირჩევენ Juliette Has a Gun-ს.